Formy reklamy

Fundacja "Opoka" | Fundacja "Opoka" - Kontakt | 2007-05-21

Przedstawiamy formy usług reklamowych w portalu Opoka.

Opis form reklamowych dostępnych w portalu Opoka

  • E-mailing
  • Bannery
  • Linki sponsorowane

Poradnik przygotowania bannerów:

  • Poradnik: Jak przygotować skuteczną reklamę?

 

E-mailing

to forma reklamowa polegająca na wysłaniu Twojej reklamy do 5000 użytkowników kont pocztowych na serwerach Opoki, którzy zgodnie z regulaminem świadczenia usług zgodzili się na otrzymywanie ofert partnerów i sponsorów Fundacji „Opoka" (maksymalnie raz w tygodniu jako plik bez załącznika).

Zalety tej formy reklamy to:

  • dotarcie do wąskiej grupy docelowej jaką są duchowni i osoby związane z Kościołem,
  • pewność dostarczenia,
  • niska cena dotarcia do jednego potencjalnego klienta: 15 groszy

Możliwe jest także wysyłanie e-mailingów wg następujących kryteriów:

  • instytucja lub użytkownik indywidualny
  • wielkość miejsca zamieszkania
  • województwo
  • diecezja

Dla instytucji możliwe ponadto:

  • typ instytucji

Dla użytkowników indywidualnych:

  • wiek
  • płeć
  • tytuł (Pan, Pani, Ksiądz, Siostra, Brat, Kleryk)
  • wykształcenie

 


Kampania bannerowa:

Banery to graficzne formy reklamowe o rozmiarach:

- billboardy 750x150 px (największa kreacja reklamowa dostępna na stronach Opoki), 750x100 px - obie umieszczane w centralnej sekcji stron, między nagłówkiem i treścią strony;

- boksy 180x180 px lub skyscrapery 180x600 px umieszczane w bocznym panelu stron portalu

- banery 400x50 px umieszczane obok nagłówka stron.

Banery mogą być statyczne lub animowane.

Należy je dostarczyć do nas w jednym z formatów: JPG, GIF lub Flash. Waga kreacji reklamowej nie może przekraczać 45kB.

Przykłady:

  • banner 400x50x

  • bilboard 750x100px

 



Link sponsorowany

To link na stronie głównej portalu Opoka pod Aktualnościami Opoki i/lub pod sekcją Dziś Polecamy, kierujący na wskazany przez zamawiającego tę formę reklamową adres internetowy.

np. Wyślij MMS-a i wygraj wyjazd do Włoch!

 

Poradnik: Jak przygotować skuteczną reklamę?

 Model AIDA:

Jedną z metod tworzenia skutecznych (takich, w które klika wiele osób) bannerów jest model zwany AIDA - to akronim pochodzący od pierwszych liter angielskich słów opisujących ten model.

Omówmy go na przykładzie hipotetycznej reklamy Tygodnia modlitw o jedność chrześcijan:

  • Attract - zwróć uwagę (Hej wierzysz w Jedynego Boga??)
  • Interest - podtrzymaj ją (To dobrze, czekaj...)
  • Desire - zaproponuj korzyść (...dla pokoju na świecie...)
  • Action - wskaż drogę (...weź udział w modlitwie na rzecz jedności chrześcijan!) 

(tak mogły by wyglądać kolejne slajdy tej reklamy)

W tym modelu jest wykonana poniższa reklama Targów Wydawców Katolickich:

Copyright © by Fundacja "Opoka"

Udostępnij w : Wyślij znajomemu

Partnerzy naukowi:

WSB-NLU
Centrum JP2

Partner fundacji:

Bank PEKAO SA


Patroni:

PC World Komputer Przewodnik Katolicki

Wsparcie modlitewne:

Karmelitanki Bose


© Fundacja "Opoka" 1997-2017