Regulamin publikacji reklam

Fundacja "Opoka" | Fundacja "Opoka" - Kontakt | 2007-11-12

Szanowni Państwo,

ze względu na charakter serwisu Fundacja "Opoka" ogranicza dostęp do swoich usług reklamowych dla niektórych produktów i form reklamy. Poniżej szczegółowe informacje.

1. Fundacja "Opoka" zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do realizacji kampanii w wypadku jeżeli:
a) narusza ona dobre obyczaje lub dobra osobiste osób trzecich,
b) reklama jest niezgodna z prawem,
c) Reklama promuje treści lub produkty niezgodne z nauczeniem Kościoła Katolickiego, a także inne produkty jeśli kreacje reklamowe formą są niezgodne z tym nauczeniem (przy czym Fundacja ma prawo ocenić to w sposób subiektywny)

2. Przykłady nieakceptowanych produktów:
i. Środki antykoncepcyjne,
ii. Media negujące nauczanie Kościoła Katolickiego,
iii. Alkohol,
iv. Wyroby tytoniowe,
v. Reklam i spotów wyborczych partii politycznych
vi. Oraz inne niewymienione a posiadające w subiektywnej ocenie Fundacji cechy opisanie w pkt. 1, lit. a)-c)

3. Przykłady nieakceptowanych kreacji reklamowych:
i. zawierające nagość, epatujące seksem,
ii. wykorzystujące symbole religijne bez należnego szacunku i w sposób profanujący je
i. Oraz inne niewymienione a posiadające w subiektywnej ocenie Fundacji cechy opisane w pkt. 1 , lit. a)-c)

4. Reklama promuje produkty konkurencyjne dla Fundacji i jej partnerów/sponsorów strategicznych Fundacji - przy czym aktualnie, dotyczy to firm:

  • sprzedających usługi hostingowe i utrzymania skrzynek e-mail,
  • oraz ofert banków (ze względu na współpracę z PEKAO S.A. )

5. Zasady prowadzenia kampanii e-mailingowych do baz danych zarządanych przez Fundację (dodany 23.04.2014r.):|
5.1. wysyłki reklamowe prowadzone są nie częściej niż 1 raz w tygodniudo określonej bazy,
5.2. wysyłki reklamowe opatrywane są informacją o warunkach prawnych na jakich zostały wysłane:
   a) do bazy "Duchownych i instytucji Kościelnych" tekstem o treści "List wysłany z portalu www.opoka.org.pl zgodnie z regulaminem świadczenia usług internetowych Fundacji „Opoka”. "
   b) do pozostałych baz tekstem o treści "Niniejsza wiadomość pochodzi od partnera Fundacji "OPOKA", który wspiera działalność Fundacji/który wsparł akcję Fundacji [tutaj nazwa akcji]."
5.3. pierwszeństwo mają wysyłki własne Fundacji,
5.4. kampanie fundraisingowe (tzn. mające na celu zbiórkę środków) wysyłane są jedynie do bazy "Duchownych i instytucji Kościelnych".

6. Fundacja ma prawo w każdym momencie odmówić realizacji zamówionej kampanii reklamowej bez podania przyczyny i zwrócić wpłaconą należność, wystawiając odpowiednią fakturę korygującą (dodany 23.04.2014r.).

ostatnia aktualizacja regulaminu: 23.04.2014r. (poprzednia 24.03.2014r.)

Copyright © by Fundacja "Opoka"

Udostępnij w : Wyślij znajomemu

Partnerzy naukowi:

WSB-NLU
Centrum JP2

Partner fundacji:

Bank PEKAO SA


Patroni:

PC World Komputer Przewodnik Katolicki

Wsparcie modlitewne:

Karmelitanki Bose


© Fundacja "Opoka" 1997-2017